Dette stillingsopslag er udløbet. Tryk her for at se joblisten.
Accounting manager


 Accounting manager 
 

Mestrer du regnskab og har ledelse på dit CV? så er du måske den, som vi leder efter ...

Vores accounting manager har søgt nye udfordringer internt og vi søger hendes afløser.

Jobbet er alsidigt, og for dig, som har et højt drive og lyst til at have hands-on og samtidig ledelses-ansvar, kan dette være det rigtige match.

Du bliver leder for et team på 5-6 dygtige medarbejdere, der arbejder med en bred vifte af processer.

Dine hovedansvarsområder er:
• at sikre en rettidig og korrekt bogføring og månedsafslutning,
• at sikre afstemt og valid råbalance,
• budgetkontrol og periodisering/hensættelser af de faste

   omkostninger
• compliance ifht. lovgivning og interne politikker og rammer
• procesoptimering og udvikling af teamet
• direkte kontakt til ekstern revision som ansvarlig for

   råbalancen og forberedelse af hard-closes. Du vil også være en

   nøgleperson ved intern revision.

Finansteamet indgår i den samlede økonomifunktion, som tæller 45 mand. Økonomifunktionen har et tæt og godt samarbejde med frontoffice og øvrige backoffice funktioner.

 

Som leder for vores accounting team, vil du også have samarbejde med vores kollegaer i andre Saint-Gobain selskaber. Vi vil gerne kendes på vores integritet, engagement, tilgænge-lighed, og at vi ved, hvad vi laver.

Din faglighed?
Du kan have en revisor-baggrund og har i et par år været ”ude på den anden side”, eller du har erfaring fra lignende stilling. Du kommer formentlig fra en større virksomhed og trives med at indgå i en sådan. Dit uddannelsesniveau er min. mellemlang indenfor økonomi. Du kan dansk på modersmål-niveau og er flydende på engelsk i skrift og tale. Du forstår svensk og norsk.

Dig og IT?
Du mestrer Excel og er i stand til at sætte dig hurtigt ind i nye systemer. Vi arbejder på Movex og M3, samt bruger Cognos, Adra, Blackline og OPTO, som er hovedsystemerne for Økonomi. Kendskab til disse vil være en fordel – men din solide IT-bruger-erfaring kan også kommer fra andre systemer. Erfaring fra it-projekter er et plus.

Din personlighed?
Du er passioneret omkring dit arbejde og forstår at motivere dit team. Du er ihærdig og forstår at begå dig i en stor organisation med mange deadlines og forskellige agendaer. Du er struktureret, kan prioritere og er robust. Du har et smil på læben og en positiv livsindstilling.

 
Ansøgningsfrist:
1. oktober 2017

Tiltrædelse:
Efter aftale

Arbejdssted:
Brøndby

Arbejdstid:
37 timer ugl. efter aftale

Kontaktperson:
Finance manager
Lone Boysen
Tlf. 51 22 72 78

Hjemmeside:
www.sgdd.dk         
  

 
 

Om Saint-Gobain Distribution Denmark
Saint-Gobain Distribution Denmark varetager alle centrale funktioner for virksomhedens brands; Brødrene Dahl, Optimera, Øland og Zupply. Vores organisering gør det muligt for vores 1150 medarbejdere at fokusere på vores kunder. Fælles for vores brands er en omfattende løsning af høj kvalitet til renoverings- og byggeprojekter i Denmark.

 

Årligt omsætter Saint-Gobain Distribution Denmark for 4,2 milliarder kroner og opererer i Danmark, Grønland og Island. 


Saint-Gobain Distribution Denmark er en del af den franske koncern Saint-Gobain som er repræsenteret i 64 lande med 200.000 ansatte. Koncernen er verdens førende inden for byggeri, og designer, producerer og distribuerer bæredygtige og innovative byggematerialer.

    
Dette stillingsopslag er udløbet. Tryk her for at se joblisten.